Dostawa realizowana jest jedynie na terytorium Rzeczypospolitej Polski.
Przy każdym produkcie znajduje się informacja o liczbie dni roboczych potrzebnych do realizacji zamówienia oraz dostawy.
Składając zamówienie możesz wybrać jedną z podanych metod dostawy:
Odbiór osobisty – zakupy można odebrać osobiście w siedzicie firmy pod adresem: ul. Chwaszczyńska 170 C / 15 , 81-571 Gdynia. Aby ustalić termin odbioru, skontaktuj się z nami przy pomocy poczty elektronicznej kontakt@rolety-silvera.pl lub telefonicznie na numer +48 739 971 952
Kurier – dostawa odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej.
W zależności od gabarytu paczki, przesyłkę obsługuje firma: DPD lub InPost Kurier.
Koszt dostawy zamówienia wynosi 19 zł
W przypadku wybrania płatności za pobraniem koszt dostawy wynosi 25 zł.
Czas realizacji zamówienia podany jest na karcie produktu – wynosi on średnio od 4 do 7 dni roboczych.
Czas dostawy przez firmę kurierską – 1-2 dni robocze.
Darmowa dostawa kurierem – Przy zamówieniach powyżej 599 zł koszt dostawy paczki pokrywamy my.
W chwili nadania paczki otrzymasz na adres poczty elektronicznej stosowną informację wraz z numerem listu przewozowego. Dodatkowo zostanie wygenerowany link do śledzenia zamówienia, dzięki czemu łatwo zlokalizujesz gdzie znajduje się Twoja paczka. Funkcja śledzenia umożliwia także zarządzanie sposobem i terminem dostawy paczki w porozumieniu z firmą kurierską.
Ważne!
Podczas odbioru paczki od kuriera prosimy sprawdzić jej stan. Jeśli na opakowaniu są defekty, które mogą świadczyć o uszkodzeniu zawartości, prosimy o sporządzenie protokołu reklamacyjnego w towarzystwie kuriera. Poproś kuriera o pomoc w sporządzeniu dokumentu, cała procedura trwa zaledwie kilka minut. Następnie skontaktuj się z nami w celu wymiany towaru na nowy.